Archives for Maj, 2015

Zapytajcie biegacza po co biega. Jeden zmarszczy brwi i będzie bąkał coś o tym, że to zdrowo. Drugi zacznie zasypywać

Opublikowane w Aktywność

Jarmuż to coraz bardziej popularne zielone warzywo, po które warto sięgać ze względu na wiele właściwości odżywczych. Jest niezwykle łatwy

Opublikowane w Filozofia odżywiania

Suplementy diety świetnie uzupełniają działanie kosmetyków, które nakładamy od zewnątrz. Stosowane codziennie wspomagają funkcjonowanie skóry, opóźniają procesy starzenia, wzmacniają włosy

Opublikowane w Filozofia odżywiania

Kilkanaście lat temu jeśli ktoś zdecydował się na bieganie zakładał po prostu getry lub spodnie od dresu, bawełniany T-shirt i

Opublikowane w Aktywność

Na założenie spódniczki mini masz jeszcze trochę czasu. Mimo, to starań o piękne nogi nie warto odkładać na później. Dzięki

Opublikowane w Aktywność

Na pewno siłownia plenerowa nie zastąpi profesjonalnego klubu. Nie pomoże również przygotować się do wywalczenia tytułu mistrza kulturystyki, ale jako

Opublikowane w Aktywność

Wraz ze wzrostem udogodnień życia codziennego umiejętność prawidłowego poruszania się zanika, dlatego nawet przy tak naturalnej czynności jak bieganie, mamy

Opublikowane w Aktywność

Koktajle nie bez powodu zdobywają coraz większą popularność – są satysfakcjonującą przekąską na diecie, uzupełniają braki składników mineralnych i błyskawicznie

Opublikowane w Filozofia odżywiania

O tym, jak bardzo stopy współczesnego człowieka są zaniedbane pod względem sprawności, przekonałam się jeszcze zanim zaczęłam biegać. Pierwsza ostrzegawcza

Opublikowane w Aktywność

Ujemne kalorie? Oczywiście, nie ma czegoś takiego, jak produkty o ujemnej wartości energetycznej. Pojęcie ujemnych kalorii odnosi się jednak do

Opublikowane w Filozofia odżywiania

Przekąski do 100 kalorii możesz zawsze mieć przy sobie albo na szybko przygotować, kiedy dopada cię ochota na jedzenie. Dietetyczne

Opublikowane w Filozofia odżywiania

Nie ma na to reguły, wiele zależy od Twojej wagi i zapotrzebowania. Ale zobacz jakie jest niezbędne minimum i jakie

Opublikowane w Filozofia odżywiania

Chcesz zaprosić zieleń do domowej kuchni? Zrób smoothie! Taki koktajl może wystąpić w roli pełnowartościowego, drugiego śniadania albo podwieczorku. Wszystko

Opublikowane w Filozofia odżywiania